Ce sa mananci dupa sala ca sa slabesti

ce sa mananci dupa sala ca sa slabesti

Maya Muller Russell Bateman, antrenorul unor vedete precum Ellie Goulding și Suki Waterhouse, a întocmit o listă pentru The Independent cu alimentele pe care trebuie să le mănânci înainte și după antrenamentul fizic dacă vrei să slăbești.

tae bo pentru a pierde in greutate

De asemenea, nucile ajută la menținerea unui nivel ridicat de zahăr în sânge pentru o perioadă lungă de timp. Înainte de programul de exerciții fizice, antrenorul îți recomandă un espresso alături de migdale sau nuci de Macadamia. Cafeina stimulează sistemul nervos central și îmbunătățește performanța sportivă.

Ce să mănânci înainte şi după antrenament ca să slăbeşti mai repede Ce să mănânci înainte şi după antrenament ca să slăbeşti mai repede De Ioana Maroşan Ca să intensifici procesul de slăbire trebuie să ai grijă la alimentele pe care le alegi. Vezi ce să mănânci înainte şi după antrenament! Unele alimente au rolul de a te ajută la slăbit, intensificând arderea grăsimilor. Potrivit specialiştilor, în general înainte de antrenament combinaţiile dintre carbohidraţii complecşi şi proteine sunt considerate cele mai potrivite.

Ochelarii de soare în Vezi ce modele preferă vedetele Înainte de antrenament: ouă Multe persoane care vor să slăbească aleg să consume doar albușul pentru că gălbenușul este mai gras. Însă Bateman recomandă să mănânci și gălbenușul înainte de un antrenament și asta pentru pierdere în greutate robinson este bogat în nutrienți precum vitamina D care favorizează scăderea în greutate, potrivit mai multor studii.

pierde greutatea de la burta inferioară

După antrenament: proteine din zer Proteinele sunt asociate cu creșterea în greutate, însă Bateman recomandă aceste suplimente pentru că ajută la refacerea organismului după efort. În plus, se digeră rapid. De asemenea, sunt bune pentru masa musculară daca îți dorești să te și tonifici în timp ce slăbești.

ceai de chimen pt slabit

Mâncarea care te oboseşte! Vezi TOPUL alimentele care te lasă fără energie După antrenament: somon Somonul este un aliment benefic în dietă, dacă vrei să îți menții silueta și să ai o alimentație sănătoasă.

Indiferent dacă alegi să îl consumi preparat la cuptor, pe grătar sau afumat, somonul reprezintă o sursă bogată de proteine și omega 3. După antrenament: legume verzi Combină somonul cu legume verzi precum broccoli sau spanac pentru că sunt sărace în calorii și au un conținut ridicat de nutrienți care stimulează arderea grăsimilor și care îți vor face plinul de energie.

Fie că vrem să ne creştem masa musculară, sau doar să ne întreţinem corpul, specialiştii spun că persoanele care merg la sală trebuie să urmeze câteva reguli.

Mai multe despre acest subiect