Cum să pierdeți greutatea la vârsta de 19 ani. Greutatea normala la 1 59

cum să pierdeți greutatea la vârsta de 19 ani

Pierdere în greutate mascul de 19 ani

A fi supraponderal nu este doar o problemă pentru persoanele de peste 20 de ani. Adolescenții se confruntă, de asemenea, cu obezitatea și cu problemele de sănătate asociate cu aceasta, potrivit Colegiului American de Medicină Sportivă.

  • Greutatea normala la 1 59
  • Pierdere în greutate de 19 ani, Celulita canal
  • Slabeste prin alergat

Cu toate acestea, un bărbat de 19 ani poate să facă schimbări semnificative ale greutății corporale în două luni, cu modificări sănătoase și inteligente ale stilului de viață. Recomandări de a pierde în greutate Un tânăr de 19 ani are câteva cum să pierdeți greutatea la vârsta de 19 ani în ceea ce privește scăderea în greutate: sexul și vârsta.

cum să pierdeți greutatea la vârsta de 19 ani

În general, bărbații tind să piardă în greutate mai ușor decât femeile, deoarece au o cantitate mai mare de țesut muscular și testosteron în corpul lor. De asemenea, cu cât sunteți mai tânăr, cu atât este mai ușor să pierdeți în greutate pentru că nu ați pierdut masa musculară din cauza procesului de îmbătrânire.

Recomandări privind pierderile în greutate

Cu toate acestea, este încă recomandat să piardă în greutate la o rată lentă și constantă de 1 - 2 lire sterline pe săptămână. Exerciții cardiovasculare Exercițiul cardiovascular sporește ritmul cardiac și respirația pentru a îmbunătăți funcția și arde calorii pentru a pierde în greutate. Efectuați cardio de cinci până la șapte zile pe săptămână timp de 30 până la 60 de minute pentru a promova pierderea semnificativă în greutate.

Intensitatea este, de asemenea, importantă și trebuie să vă exercitați la un nivel moderat până la un nivel ridicat.

cum să pierdeți greutatea la vârsta de 19 ani

Alegeți activități care vă place cum ar fi mersul pe jos, alergatul, înotul sau chiar jocul de baschet sau alte sporturi. Dacă sunteți nou în exercițiu, începeți încet cu doar trei sau patru zile pe săptămână timp de 20 până la 30 de minute. După câte puțin, frecvența și durata cresc pentru rezultate mai bune. Formare de rezistență Formarea de rezistență crește metabolismul și reduce grăsimea corporală.

cum să pierdeți greutatea la vârsta de 19 ani

Efectuați două până la trei sesiuni pe săptămână cu cel puțin 48 de ore de odihnă înainte de a vă exercita din nou un mușchi. Dacă sunteți nou la exercițiu, faceți două sau trei antrenamente întregi în fiecare săptămână. Alegeți un exercițiu pentru fiecare grup de mușchi și efectuați un set de opt până la 12 repetări. Puteți crește numărul de repetări de la două la trei, pe măsură ce vă obișnuiți cu exercițiile.

Exercițiul cardiovascular

Modificați exercițiile la fiecare opt până la 12 săptămâni pentru a evita stagnarea în scădere în greutate. Dieta În combinație cu exercițiile fizice, trebuie să alegeți sănătoși în dieta dvs.

cum să pierdeți greutatea la vârsta de 19 ani

Alegeți surse de cereale integrale de carbohidrați, cum ar fi orezul, cartofii dulci și fulgi de ovăz. Grasimile sunt necesare, dar alegeți cele nesaturate care sunt sănătoase pentru inimă precum uleiurile de măsline și nucile cu moderatie. Includeți multe fructe și legume proaspete și consumați cel puțin 64 oz.

Greutatea normală în funcție de vârstă și înălțime - Dr. Ruxandra Pleșea

De apă în fiecare zi. Tutorial Video:. Ca Acest Lucru?

  • O greutate sanatoasa pentru un varsta de 21 ani? - Dieta si pierderea in greutate
  • Pierdere în greutate de 19 ani - Greutate sub normal
  • Vizualizare pentru scădere în greutate pdf

Mai multe despre acest subiect