Pierderea în greutate leagăne. Exercitii pentru pierderea rapida in greutate in mediul video de descărcare

10 exerciții pentru pierderea în greutate

Lecții de fitness pentru pierderea în greutate Lecții de fitness pentru pierderea în greutate Unul dintre punctele unui stil de viață sănătos, la care aderă din ce în ce mai mulți oameni din diferite țări, este îngrijirea fitnessului fizic.

În acest sens, antrenamentele de fitness pentru pierderea în greutate câștigă o popularitate imensă și, pentru pierderea în greutate leagăne obține rezultate, nu este necesar să vizitați sălile de sport.

10 exerciții pentru pierderea în greutate

Multe lecții de fitness pentru scăderea în greutate nu necesită dieta zen special, așa că nu este dificil să organizezi cursuri acasă. Este posibil să aveți nevoie doar de gantere și dorința de a slăbi. Lecții de fitness pentru pierderea în greutate: programul potrivit Fitness pentru pierderea rapidă în greutate este cel mai bine făcut de 2 ori pe săptămână. După trei luni de antrenament regulat, puteți trece la trei sesiuni pe zi.

Nu merită să faceți mai mult de patru antrenamente pe săptămână, deoarece exercițiile frecvente și mai ales zilnice nu vor aduce rezultatul dorit.

Acest lucru se datorează faptului că corpul poate fi suprasolicitat, iar atunci când nu există odihnă regulată și în timp util, grăsimile nu sunt arse. Fiecare lecție a unui program de fitness acasă ar trebui să înceapă cu o încălzire și să se încheie cu exerciții de întindere. Durata antrenamentului este de la 40 de minute la o oră.

Recenzii privind pierderea în greutate

Numărul de repetări ale unui exercițiu este de cel puțin 15 ori. Lecții de fitness pentru slăbire: burtă plată Șase exerciții abdominale eficiente vă vor ajuta să obțineți un stomac frumos și plat într-un timp scurt: Exercițiu de fitness pentru abdomen 1: întindeți-vă pe spate, încrucișați brațele în spatele capului, îndoiți ușor picioarele la genunchi.

Este necesar să strângeți mușchii abdominali în timp ce vă ridicați capul și umerii.

dieta x perdere velocemente peso pierzi greutatea pe măsură ce dormi

Apoi, fără a ridica partea pierderea în greutate leagăne a spatelui de pe podea și fără a îndoi spatele, trebuie să vă întindeți bărbia în sus. Repetați de 20 de ori; Răsucirea spre dreapta: întindeți-vă pe spate, puneți mâna stângă în spatele capului, îndoiți mâna dreaptă la cot și puneți-o pe stomac, în timp ce îndoiți ușor picioarele la genunchi.

slimming semnificație în gujarati pierderea în greutate din îndepărtarea fibroamei

Apoi, este necesar să strângeți mușchii abdominali și să ridicați umărul și capul stâng de la suprafață, încercând să ajungeți cu cotul stâng la genunchiul drept. Aleargă de 20 de ori; Răsucire spre stânga: întindeți-vă pe spate, puneți mâna dreaptă în spatele capului și îndoiți mâna stângă la cot și puneți-o pe stomac, îndoiți ușor picioarele la genunchi.

În timp ce strângeți mușchii abdominali, este necesar să ridicați umărul și capul drept, încercând să ajungeți cu cotul drept la genunchiul stâng.

SCHIMBUL PE UN LEAGĂN ESTE UN EXERCIȚIU BUN? - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

Aleargă de 20 de ori; Bicicleta: Acest exercițiu de fitness abdominal este, de asemenea, efectuat în timp ce stai întins pe podea cu brațele în spatele capului. Este necesar să vă îndoiți genunchii și să le ridicați astfel încât să se formeze un unghi drept între trunchi și șolduri. Apoi, ar trebui să efectuați cu picioarele acțiuni similare cu mersul pe bicicletă, în timp ce ajungeți alternativ cu cotul drept la genunchiul stâng și cotul stâng la genunchiul drept.

Aleargă de 20 de ori în fiecare direcție; Răsucire inversă: întindeți-vă pe podea, îndoiți genunchii și ridicați-i în unghi drept față de trunchi. Poziția mâinilor este în spatele capului.

  • Nou născutul pierde în greutate după naștere
  • Care este procentul meu de pierdere în greutate
  • Intindere si relaxare Iarna s-a terminat.
  • SCHIMBUL PE UN LEAGĂN ESTE UN EXERCIȚIU BUN? - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE -
  • 10 EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE - DESPRE SĂNĂTATE -
  • Pierdere în greutate în 3 săptămâni
  • Siguranță Nu ești niciodată prea bătrân ca să te leagănești.

Apoi, trebuie să faceți răsuciri de primăvară, încercând să ajungeți la genunchi până la cap. Corpul trebuie ținut constant într-o poziție răsucită. Aleargă de 20 de ori; Ridicarea corpului este al șaselea antrenament de fitness pentru a pierde în greutate pe abdomen.

Încărcarea la domiciliu pentru pierderea în greutate. Un set de exerciții fizice - Societate -

Întindeți-vă pe podea, întindeți picioarele, în timp ce țineți tocurile împreună și trageți șosetele spre voi. Puneți mâinile în încuietoare în spatele capului.

deep respire studiu de pierdere în greutate olanda și ceai de ardere a grăsimilor barrett

Apoi, ar trebui să ridicați umerii, brațele și capul de pe podea, atingând un unghi de 45 de grade cu corpul. Aleargă de 20 de ori. Lecții de fitness de slăbit: șolduri și fese Squats sunt pe primul loc pe lista de exerciții de fitness pentru fese, dar pentru a obține rezultate, trebuie să le puteți efectua corect. Este mai bine să vă ghemuiți în fața unei oglinzi, deoarece propria dvs.

Poziția inițială - picioarele la lățimea umerilor și spatele drept.

  • Pierdere în greutate pentru omul de 33 de ani
  • Oxyburn pro fat burner
  • Recenzii privind pierderea în greutate Kettlebell Swings - Cel mai eficient mod de a slăbi!
  • Pierderea în greutate alergând: câte calorii sunt arse în timpul alergării? - Societate -
  • Pierderea în greutate nou născută mai mult de 10
  • CrossFit Este întotdeauna bine să fim conștienți de corpurile noastre, inclusiv de greutatea noastră.

Apoi, după ce ați fixat corpul în poziția inițială, este necesar să efectuați o ghemuit, astfel încât pierderea în greutate leagăne să devină paralele cu podeaua. Pentru mai mult stres pe fese, îți poți întinde picioarele mai larg. Efectuați trei abordări de 20 de ori; Jerks-urile sunt al doilea exercițiu cel mai eficient pentru fitness.

Exercitii pentru pierderea rapida in greutate in mediul video de descărcare

Poziția inițială este în genunchi, cu accent pe mâini. Apoi, trebuie să vă îndoiți genunchii și să le trageți până la piept. După aceea, ar trebui să vă îndreptați piciorul și să îl ridicați ușor în spate. Atunci când efectuați exercițiul, trebuie să vă asigurați că spatele se lasă cât mai puțin posibil.

Lecții de fitness pentru pierderea în greutate

Pentru a crește sarcina, se recomandă utilizarea greutăților gleznei. Efectuați trei abordări de 20 de ori; Lunges este al treilea exercițiu pentru slăbirea șoldurilor și feselor. Acestea ar trebui făcute înapoi pentru a strânge zonele cu probleme. Datorită loviturii, fesele capătă forma rotunjită corectă.

Efectuați trei abordări de 20 de ori. Pierderea în greutate Lecții de fitness: mușchii brațului Următoarele exerciții la domiciliu sunt proiectate pentru mușchii brațelor, care nu trebuie uitate în efortul de a face alte părți ale corpului frumoase: Exercițiu cu gantere în poziție în picioare - ia ganterele în mâini și stai drept, cu palmele orientate spre corp.

Trebuie să vă aplecați înainte, apoi să vă îndoiți și să vă îndoiți brațele. Țineți coatele aproape de talie.

Lecții De Fitness Pentru Pierderea în Greutate | Direcții de fitness

Aleargă de 10 ori; Exercițiu cu gantere în poziție înclinată - întindeți-vă pe stomac, întindeți brațele cu gantere de-a lungul corpului, apoi ridicați brațele în sus. Atunci când efectuați acest exercițiu, antrenament de fitness pentru pierderea în greutate, trebuie să vă asigurați că brațele nu se abat în lateral.

Aleargă de 10 ori; Flotări ale scaunului - ghemuiți-vă cu fața spre scaun, puneți mâinile pe scaun și împingeți în sus.

Acasă Societate Pierderea în greutate alergând: câte calorii sunt arse în timpul alergării? Nu e te un ecret faptul că joggingul inten au joggingul ușor creează rezi tență, tonifică mușchii și întăre c corpul. Dar dacă vrei ă lăbești cu ajutorul alergării, atunci trebuie pur și implu ă Conţinut Nu este un secret faptul că joggingul intens sau joggingul ușor creează rezistență, tonifică mușchii și întăresc corpul. Dar dacă vrei să slăbești cu ajutorul alergării, atunci trebuie pur și simplu să știi câte calorii arzi în timp ce alergi.

Repetați de 5 ori; Push-up-uri de pe podea - urcați-vă la patru picioare, cu mâinile la distanța umerilor, flotări, atingând corpul cu mâinile în punctul cel mai de jos. Aleargă de 5 ori; Flotări din perete - stați cu fața către perete la un pas distanță de acesta, lăsați-vă mâinile la nivelul pieptului și efectuați o flotare.

Asigurați-vă că corpul rămâne drept și că tocurile nu se desprind de podea.

kim kardashian pierdere în greutate 2021 pierderea în greutate publică pe kqrs

Repetați de 5 ori. Pierderea în greutate Lecții de fitness: exerciții la picioare Ultima lecție de fitness pentru pierderea rapidă în greutate este dedicată exercițiilor pentru mușchii picioarelor: Balansați picioarele - întindeți-vă pe spate, lăsați-vă pe coate. Ridicați picioarele la 10 cm de podea și efectuați leagăne largi la picioare. Ritmul exercițiului ar trebui să fie suficient de rapid, picioarele pot fi încrucișate. Completează de 15 ori; Foarfecă - poziția de plecare este aceeași ca atunci când se leagănă picioarele.

Exercitii pentru pierderea rapida in greutate in mediul video de descărcare

Este necesar să vă întindeți brațele înainte și să fixați degetele într-o încuietoare. Repetați de 15 ori; Foarfece pe burtă - întindeți-vă pe burtă, cu mâinile în spatele capului. Îndoiți ușor coloana vertebrală - mușchii coloanei vertebrale se vor încorda în același timp. Apoi, trebuie să ridicați capul și umerii, să vă atrageți fesele și să ridicați picioarele pentru a efectua mișcarea foarfecii. Aleargă de 15 ori.

Pentru a obține succes în timpul exercițiilor fizice acasă, un program de fitness trebuie să fie cuprinzător și să afecteze pierderea în greutate leagăne grupele musculare, deoarece corpul uman nu poate pierde în greutate selectiv doar în anumite părți ale corpului - kilogramele pleacă uniform din toate zonele cu probleme.

Rezultatele obținute din lecțiile de fitness pentru scăderea în greutate trebuie consolidate cu o dietă sănătoasă adecvată sau o dietă echilibrată. Ați găsit o greșeală 2 pierdere în greutate manager lanț text? Alegerea Editorului.

Mai multe despre acest subiect